Pomoc techniczna
Pomoc techniczna ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. udzielana jest wyłącznie legalnym użytkownikom oprogramowania zakupionego za pośrednictwem naszej firmy.
Wsparcie techniczne dotyczy:
Zasady ogólne:
Jak działa zgłoszenie techniczne przesłane przez formularz:
Pomoc techniczna ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. udzielana jest wyłącznie legalnym użytkownikom oprogramowania zakupionego za pośrednictwem naszej firmy.
Wsparcie techniczne dotyczy:
- instalacji oprogramowania w okresie 30 dni od daty zakupu,
- aktywacji/generacji plików licencji,
- problemów związanych z błędnym działaniem aplikacji.
Zasady ogólne:
- Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest udokumentować legalność posiadanej licencji poprzez wypełnienie niezbędnych danych w formularzu.
- Odpowiedzi w kwestiach problemów technicznych będą udzielane wyłącznie na zapytania skierowane za pomocą formularza elektronicznego na stronie www.gambit.net.pl/serwis po wybraniu z prawej strony zakładki Zgłoszenie serwisowe.
Jak działa zgłoszenie techniczne przesłane przez formularz:
- Zgłoszenie techniczne musi zostać przesłane przez formularz dostępny na stronie
http://www.gambit.net.pl/serwis. - W formularzu dane oznaczone gwiazdką są niezbędne.
- Po wypełnieniu formularza użytkownik otrzyma potwierdzenie w formie wiadomości e-mail zawierające numer zgłoszenia w formacie numer/kod programu/data zgłoszenia.
- Po udzieleniu odpowiedzi przez naszą firmę, przesłana zostanie kolejna wiadomość e-mail z informacją o aktualizacji zgłoszenia.
- W każdej chwili użytkownik może sprawdzić i przejrzeć historię zgłoszenia klikając w link do zgłoszenia w wiadomości e-mail.
- dodatkowy kontakt:
- email: serwis@gambit.net.pl
- tel: (12) 410 5987
Wymagania systemowe programu NVivo
Instalacja programu NVivo
Instrukcja krok-po-kroku jak zainstalować program NVivo.